فروش عمده خرما صادراتی ایران

فروش عمده خرما جهت صادرات ایران به کشورهای دیگر در مرکز خرما مجموعه فرهادبرندینگ انجام می پذیرد. خرماهای صادراتی ایران با کیفیت های مختلف و در بسته بندی متنوع به بازار عرضه می شود. و همچنین اکثر کشورهای اروپایی از جمله اسیایی همچون هند، ترکیه، امارت، روسیه، انگلستان، مجارستان و المان از واردکننده های خرما در جهان هستند. در این مقاله ضمن آشنایی با انواع خرما، می توانید لیست قیمت آنها را نیز دریافت نمایید.

انواع خرما صادراتی ایران

کشور ایران به دلیل ظرفیت گسره ای که دارد یکی از ده کشور تولیدکننده خرما در جهان است. مصر و سپس ایران در صدر جدول قرار دارند و سالانه بیش از ۹۰۰ میلیون تن از انواع خرما در کشور تولید می شود.ولی تنها ۷/۷ درصد از خرمای ایران به بازارهای جهانی صادر می گردد که عمدتا کشورهای هند، مالزی و روسیه از خریداران عمده این محصول هستند.

فروش خرما صادراتی

فروش عمده خرما در مجموعه فرهادبرندینگ

برای معرفی انواع مختلف خرما صادراتی ایران باید به این نکته اشاره کرد: بسیاری از ارقام خرما خشک که قابلیت صادرات به کشورهای دیگر را دارند هنوز بطور کامل شناخته شده نیستند و اغلب تجار و مشتریان عمده خرمای ایرانی را رقم های مضافتی، پیارم و زاهدی می دانند.

خرما مضافتی، استعمران، شاهانی، شهابی، کبکاب و کلوته به عنوان خرما تازه و تر هستند. نکته مهم اینکه بسته بندی خرما میباشد بسته بندی این ارقام اغلب به گونه ای است که به بافت میوه آسیبی وارد نشود.

فروش عمده خرما صادراتیفروش عمده خرما صادراتی

 

انواع دیگر مثل خرما پیارم، ربی، زاهدی، آلویی و دیری به دلیل داشتن بافت خشک دارای ماندگی و طول عمر بیشتری هستند و همچنین تنوع بسته بندی در این انواع بالاتر می باشد.

 

فروش عمده خرما

برای رضایت مشتریان و جهت رونق بازار خرمای ایران، مجموعه فرهاد برندینگ جهت عرضه محصولات متنوع در کنار شماست. شما می توانید برای تهیه انواع خرما صادراتی و سورت و بسته بندی آن با ما در تماس باشید. فروش عمده خرما با قیمت مناسب و به صورت مستقیم از نخلستان صورت می گیرد.

تحویل بار باتوافق طرفین می باشد. برای خرید آسان و تجربه تجارتی موفق، از صفر تا صد سفارشات و ارسال کالا مشاورین مجموعه شما را همراهی خواهند کرد.

خرما صادراتی ایران

جالب است بدانید:

بعد از پاکستان، کشورهای عراق، هند، قزاقستان به ترتیب جزء بزرگترین مشتری های خرمای ایران محسوب می شوند و همچنین عمده مشتری های خرما در بازار های بین المللی کشورهایی مثل هند، مالزی، کانادا، جامعه اروپا، امارات متحده عربی و ترکیه هستند.

آشنایی با کد گمرکی انواع خرما  (HSکد کالا)

محصولات صادراتی ایران برای خروج از کشور و عبور از گمرک نیازمند کد گمرکی هستند. خرما نیز از جمله میوه های باغی است که صادرات آن دغدغه های مختص به خودش را دارد. برای مثال تشریفات گمرکی، نبود کانتینرهای یخچالدار یا بالابودن مبلغ پیمان ارزی معمولا دست و پاگیر هستند.

فروش عمده خرما صادراتی

با این وجود اگر با محصول، بسته بندی و استانداردهای لازم آن آشنایی داشته باشید می توانید به راحتی در بازارهای جهانی رقابت کنید هر خرما دارای یک کد تعرفه گمرکی یا به اصطلاحا HS code میباشد و این کد ۸ رقمی، معمولا از سازمان تجارت جهانی با توجه به سیاست های مالیاتی، قیمت گذاریی و اقتصاد هر دولت تعیین می شود.

لیست کد تعرفه گمرکی انواع خرما صادراتی ایران، در زیر ذکر شده است:

  • خرما = ۰۸۰۴۱۰۰۰
  • مضافتی = ۰۸۰۴۱۰۴۰
  • کبکاب = ۰۸۰۴۱۰۲۰
  • پیارم = ۰۸۰۴۱۰۳۰
  • زاهدی = ۰۸۰۴۱۰۶۰
  • استعمران = ۰۸۰۴۱۰۱۰
  • ربی = ۰۸۰۴۱۰۹۰
  • شاهانی = ۰۸۰۴۱۰۵۰

لیست قیمت خرماهای صادراتی

قیمت انواع خرما صادراتی با توجه به درجه کیفی محصول و نوع بسته بندی متغیر است. .

 

پشتیبانی  جهت استعلام قیمت دقیق  خرما می بایست نوع و میزان سفارش، نوع بسته بندی و بازار هدف را مشخص نمایید. برای این منظور از طریق راه های ارتباطی موجود می توانید با ما در تماس باشید.

برای خرید جزعی به سایت 15kala.ir مراجعه فرمایید