سوالات متداول

سوالات متداول1397-12-08T12:11:27-01:00
چرا فرهادبرندینگ؟1400-10-07T14:55:53-01:00

مفتخریم اعلام کنیم که شرکت پیشرو در صنعت لیبل/خرده فروشی خصوصی هستیم و به مشتریان خود اجازه می دهیم بسته بندی مورد نظر خود را بر اساس تقاضا، قوانین و مقررات بازار طراحی کنند.

تعهد مدیریت ارشد همیشه بر پایداری، فرهنگ کیفیت و شفافیت متمرکز بود. از آنجایی که ما عضو Sedex هستیم، چهار مورد زیر همیشه در کنار کسب و کار انجام می شود:

  1. محیط
  2. اخلاق کسب و کار
  3. سلامت و امنیت
  4. حق کار

با توجه به به روزترین استانداردها و قوانین با بهترین تجهیزات و ماشین آلات با تکنولوژی بالا، ما ایمنی، کیفیت و قانونی را در محصولات و فرآیندهای تولید خود طراحی می کنیم.

ما محصولات عاری از آفلاتوکسین و عاری از آفت کش ها را تضمین می کنیم.

ساعات کاری شما چقدر است؟1400-10-07T15:18:24-01:00

شنبه – پنج شنبه 8:00-18:00 اول وقت (GMT+3:30) جمعه در ایران آخر هفته است، اما ما همیشه در واتساپ آنلاین هستیم: 9139565992 98+

چگونه با شما تماس بگیریم؟1400-10-07T15:18:37-01:00

ما همه ارتباطات از طریق ایمیل را به 15kalashopping@gmail.com، info@farhadbranding.com ترجیح می دهیم ، جایی که پیام های شما به بخش مربوطه ارسال می شود. البته ممکن است برای ارتباط با ما از تلفن نیز استفاده کنید.

  • دفتر ایران:
    • ایران . کرمان . سیرجان . خیابان ولیعصر
    •  info@farhadbranding.com
قیمت ها تا چه زمانی معتبر است؟1400-10-07T15:19:12-01:00

قیمت ها بر اساس مقدار، پرداخت و شرایط حمل متفاوت است. بنابراین قیمت ها بر اساس درخواست ذکر شده است. همه قیمت‌ها منوط به تایید نهایی ما هستند، مگر اینکه در نقل قول ذکر شده باشد. اکثر قیمت ها برای سه روز تقویمی معتبر هستند.

چگونه می توانیم سفارش دهیم؟1400-10-07T15:19:22-01:00

بهتر است سفارش خود را از طریق ایمیل ارسال کنید، تیم بازاریابی حرفه ای ما در زمان مقرر به شما بازخواهد گشت.

حداقل مقادیر سفارش شما چقدر است؟1400-10-07T15:19:29-01:00

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا کالا را با کمترین قیمت ممکن به دست مشتریان خود برسانیم. بهتر است مورد به مورد حداقل تعداد سفارش را با کارشناسان فروش خود بررسی کنید.

شرایط حمل و نقل شما چیست؟1400-10-07T15:20:02-01:00

حمل و نقل عادی “از طریق دریا” است. حمل و نقل هوایی، پیک، بسته پستی نیز در صورت درخواست امکان پذیر است.

چقدر سریع می توانید حمل و نقل را انجام دهید؟ با چه سرعتی می توانیم کالا را دریافت کنیم؟1400-10-07T15:19:56-01:00

دوره حمل و نقل به عوامل مختلفی بستگی دارد – مانند نوع سفارش، مقدار، تعداد محصولات مخلوط در یک محموله، حالت حمل و نقل یا تاخیر در گمرک در مقصد. به طور معمول حمل و نقل را می توان در عرض 2-3 هفته از تاریخ دریافت سفارش انجام داد.

آیا گزینه ها/توصیه هایی برای کمک به انتخاب محصول(های) مورد نظرم دریافت خواهم کرد؟1400-10-07T15:19:52-01:00

بله قطعا. با مشاوره با متخصصان صادرات خود، ما خوشحالیم که گزینه های موجود را بر اساس عوامل مختلف مانند تقاضاهای بازار محلی و روش های تحویل، مورد بحث و ارائه قرار دهیم. پس از اینکه محصولاتی را که به آنها علاقه دارید در لیست کوتاه قرار دادید، نمونه‌هایی را برای شما ترتیب می‌دهیم تا ویژگی محصول را آزمایش و تأیید کنید.

عنوان

بازگشت به بالا